Thursday, February 16, 2006

從前。。。現在。。。

從前的我喜歡鄉下,喜歡鄉下的和諧,寧靜,與世無爭。
現在的我喜歡城市,喜歡城市的動感,熱鬧,五光十色。

從前的我覺得人不需要太注重外表,内在美足以勝過一切。
現在的我覺得外表很重要,要讓別人認識你的内在,必須先讓別人注意你,沒有漂亮的外在,雖會管你的内在有多美?所以外在很重要,雖然我沒有很優的外表。。。

從前的我認爲不富有不要緊,只要可以和自己愛的人在一起,一起打拼,一切從零開始,是一件很開心,很快樂的事。
現在的我認爲我的另一伴必須有很強的經濟基礎,我不想和他一切從零開始,最好他能給我一切我想要的,我想要優渥的生活。

從前的我是樸實的,現在的我是現實的。

我是不是變的有點市儈了呢?

3 comments:

Anonymous said...

me too,but the different between u and me is:i always feel money is important from the begining until now!for me,kampung is the place we can go there to take a rest or a vacation no longer than 1 month..haha.everybody become materialistic now,no just u and me..isnt it?

Anonymous said...

is me lah..fen.

Twainny said...

hmmm...tis is all depend on wat kind of life style u wish to hav! Watever u do but never forget to maintain the real u...u can lost anything But not use to lost urself. U r priceless in this world!